Godmorgon! :)

Varit lite tyst från oss några dagar. Har haft att göra så har inte orkat med bloggen.
Varit några väldigt jobbiga nätter här då min plutta varit vaken många timmar varje natt så jag har knappt orkat göra något på dagen sen.
Men det ska väl bli bättre. I natt fick jag i a f sova.. gick upp och gjorde en flaska men hon somnade om och vaknade inte förrän 5.30. :p Det kallar vi sovmorgon.
Idag kommer mina älsklingar hem igen! :) Mina stora älsklingar som varit iväg i helgen. Saknat dem massor, men de har nog tyckt det varit skönt att va utan mamma o lillasyster lite. :p
Idag när de kommer hem så ska Izabelle på kalas. :) Blir nog roligt! :)
Vi andra ska titta på Formel 1 och heja massor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0