Stressad o sjuk, ingen bra kombination..

Stressen bara ökar och ökar. Eller ja stress och stress, för en annan kanske det inte är stress men för mig är det det.

Skolan ser ut att skita sig, jobb nä det kan jag glömma just nu, jag har blivit sjuk, ja vad fan mer kan hända nu liksom? Ja att någon av ungarna blir sjuka då eller? Nä inte det med nu!
Just nu borde jag kanske städa här hemma för ikväll har jag styrelsemöte här, men jag har ingen ork och kraft till det. Körde ett race här innan, men jag började nog på fel plats som vanligt... började i badrummet för att sen ta hallen och köket... men vardagsrummet där vi ska sitta o ha möte? Nääää det tar vi sist när orken är slut!! Så jävla ICKE smart!
Men nu tänkte jag vila en stund för att sen ge mig på det igen. Måste tvätta lite med, men det betyder att jag måste vika in den torra tvätten med.... BLÄ!!!! Ibland önskar jag att jag hade någon som gjorde sån skitgöra till mig! :p Skaffa en karl kanske?! ;) Hade nog inte varit helt fel just nu att ha någon som man kan säga till att städa eller ta tvätten... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0