Tvättdag

Idag har det varit en riktig tvättdag och ändå har jag 4 högar kvar!! Herrejösses, inte tvättat på många dagar så då får man såna här högar, särskillt när man har en liten kille som pottränas! :) Det har hänt lite olyckor på sistone så då får mamma tvätta mer.
Jag och Jonalie var över i second hand affären över gatan idag och fyndade 2 mössor och en tröja till Mino som han ska få när han kommer hem. :) Tror han blir glad för det är Blixten och Spindelmannen! :) Så vi får se vad lille herrn säger när han kommer hem. :)
Imorgon funderade jag på att vi skulle till stan, men jag vet inte om jag orkar... Lite trött är jag allt och en helg hemma hade suttit fint. Men det bestäms nog imorn.
Ikväll ska vi ha god kyckling till middag. Kyckling med ris och sås! :) Det brukar ungarna gilla! :) Vi får ha lite mys så här en fredag. :)
Nästa vecka hoppas jag blir en lugn vecka med massa mys och roliga upplevelser. :)
Nu är det visst dags att städa lite igen! :) Det behövs ju verkligen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0